Se full versjon : noen som skal selge?
PrincessPusia
11-11-2004, 20:25
Hei. Hjelper en veninne får å finne en hest. lurer på om det er noen som vet om noen seriøse selgere av islandshester i norge? gjerne i nord-norge...:)
doggiegirl
Har selv kigget litt etter stutterier i Norge, men har ikke funnet noen. Men prøv og holde øje med annoncerne her på dyrenett og på finn.no. Der er en del islandshester til salgs :)
Hjemmesiden min: www.rockyswebside.cjb.net
Mit hundeforum: www.hundeforum.cjb.net
Mvh en stolt hundeeier
islands og fjordhest elsk
12-02-2005, 17:08
Hei :)
Gå inn på hestemarkeed og gå inn på selg hester der er det mangen islandshester som er til salgs ..... Eg og ser etter ein ny islandshest skal selge min ..... For han er så vanskelig og ri på også har eg ikkje bane så eg kan trena på ....Ellers inn på hest ..no
elise øverland
..::Issa::..
24-07-2007, 21:45
Jeg vet om noen som driver seriøst med islandshest og som også er veldig hyggelige og gode hester. Jeg skal kjøpe hest derifra og kjent disse menneskene ei god stund. Foreldrene mine er veldig godt kjent med de.
De holder til ved Stall Havhesten. http://www.lykkeland.net
Det er bare å ringe og slå av en prat med Nina :) Veldig koselig dame :)
Ellers så finnes det en Stall Kjessem. Disse har veldig gode kvaliteter hos hestene sine.
Har ei venninne som har ei hoppe med føll til salgs, sammen eller hver for seg. Både mor og føll(hingst) er av god avstamning. Hoppa er delvis innridd, men ikke gangsatt. Et mulig konkurranseemne for den som er interessert i det:) Hvis noen er interessert er det bare å si fra, så skal jeg sende pm.
..::Issa::..
25-07-2007, 22:28
Det skulle stå Stall Kjersem og ikke Stall Kjessem :P
PrincessPusia
25-07-2007, 22:37
Alltså jenter da;) Denne tråden er 2,5 år gammel og jenta har fått seg hest for lenge siden.:)
Acapella
25-07-2007, 22:38
Alltså jenter da;) Denne tråden er 2,5 år gammel og jenta har fått seg hest for lenge siden.
hihi, hadde tenkt å kommentere dette jeg også! ;)
Kan jo hende at det er andre som lurer på det samme, som er på jakt etter islandshest nå....
Hehe, sjekket ikke datoen på første innlegget jeg...:p
vBulletin® v4.0.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.