PDA

Se full versjon : for gammel til å få unger?

Mayah
30-04-2007, 00:11
Min løvehode han klarte å bryte seg inn til min løvehode hoe.. Hun er over 2 år gammel.. Jeg er litt redd for at det er unger på vei. Er det noen sjans for at dette kommer til å gå bra? Jeg er litt redd for hva som kan skje med hoen min.. Har hørt at bekkenet bl.a kan stivne og ungene blir sittende fast..

CecMB
30-04-2007, 08:30
Hun har aldri hatt unger før?

Er litt i seneste laget, men kan absolutt gå bra. Pass på å ikke øke fôringen, er hunnen i rundeste laget bør matmengden reduseres. Fett innvendig gir trangere fødselskanal.

Lykke til!

Cecilie

Mayah
30-04-2007, 10:18
Hun har aldri hatt unger før?

Er litt i seneste laget, men kan absolutt gå bra. Pass på å ikke øke fôringen, er hunnen i rundeste laget bør matmengden reduseres. Fett innvendig gir trangere fødselskanal.

Lykke til!

Cecilie

Hun er en ompallseringskanin. Tror ikke hun har fått noen unger før nei. Hun går sammen med en kastrert han nå, når bør jeg skille disse to?

CecMB
30-04-2007, 13:24
Med en gang. Drektige/falskt drektige hunner endrer adferd mot andre kaniner ganske drastisk, så jeg ville skilt dem med en gang.

Cecilie

Mayah
09-05-2007, 15:24
Hun fikk ungene sine i dag. Ser ut til at alt går greit:)

Carmelita
09-05-2007, 16:11
Det var bra:) Legge ut bilder? (A)

Mayah
11-05-2007, 16:40
Det var bra:) Legge ut bilder? (A)

Har ikke sett så nøye på de enda. Kan legge ut bilder om en ukes tid eller noe. De er jo ikke så søte at det gjør noe nå uansett... Tror det er 3 oppi der. 3 rosa og svarte griser, som skal vokse og bli hvite og svarte blåøyde løvehodepelsdotter. Gleder meg til de begynner å bli pene :)