Se full versjon : Godkjent prøveløp:)
På mandag tok vi med Mayborn Queen til leangen for første gang. Var veldig spent på hvordan hun ville takle bråket og alle hestene, men hun tok det med knusende ro. Hun fikk godkjent prøveløpet sitt og er klar for travbanen.:D
Gratulerer!!! Er hun flink/rask? Er hun god nok til å satse penger på? (jobber i rikstotopub, så nå må jeg følge med:)). Er det både montè og sulky? Ble nyskjerrig nå jeg
Ja hun er stor og lett på foten. Hun gikk med ørene fulle av bomull så jeg regner med hun har gått mye fortere hvis vi har brukt ørepropper som har blitt tatt vekk i løpet av løpet, men hun gikk på 1 21,5. Jo hun har nok muligheter denne frøkena, hun trives så utrolig godt med det hun holder på med. Vi har kun hatt ett prøveløp og det var med sulky.
Gleder meg til å kunne følge karrieren hennes "first hand" :) Lykke til videre, og kom gjerne med tips før løp ;)
Takk for det. Ja skal prøve å huske det, sansynligvis vil hun starte mandag 26/11 hvis hun kommer med.
Mayborn Queen blir meld på løp den 17 desember.:)
Ajax-bikkja
18-11-2007, 09:55
så spennende! brød meg ikke om trav før, men etter at jeg fikk disse trav pensjonistene mine, og guttene begynnte på travskolen er det brått blitt mere interessant...
colalight
18-11-2007, 14:32
Gratulerer med godkjent prøveløp:) Det er morsomt å følge med hvordan de takler travbanen og hvordan det går. Lykke til videre
Takk alle sammen. Ja det er utrolig gøy å se hvordan de takler det og se at alle timene med jobb faktisk har gjort nytte.:)
Timmyjenta
20-11-2007, 17:04
Grattis!!! Blir spennende! Gjett om jeg skal okkupere Rikstoto Direkte`n til pappa den dagen jah! :D
Masse lykke til!
Tusen takk. Alltid hyggelig med masse støtte, så hei oss frem.:)
Førstkommende mandag ca kl 20,20 går løpet til Mayborn. Kryss fingrene da folkens.:2thumbup:
skal krysse fingrene for dere jeg:2thumbup:
Ja da er løpet ferdig og Mayborn kom ut med en 4 plass.:D
så bra:D
gratulerer så masse
DonPånnis
18-12-2007, 00:43
Gratulerer!
Timmyjenta
18-12-2007, 09:09
Grattis! Fikk jo seff ikke sett løpet da jeg måtte jobbe, men du er vel godt fornøyd tenker jeg!
Takker så mye. Ja jeg er kjempe fornøyd.:2thumbup:
Mulig det er nytt løp 6/1-08 :2thumbup:
vBulletin® v4.0.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.