PDA

Se full versjon : Drikkeskål vs. drikkeflaske

Piaelise
18-03-2009, 08:25
Hva syns dere er best? Skål eller flaske?

Selv bruker jeg skål, men det blir så mye høy og sånt oppi der, også søler kaninene masse, så jeg veit ikke helt..!?

€Renate€
19-03-2009, 04:30
Jeg brukte alltid flaske...
De få gangene det ble brukt skåler så var det et fryktelig griseri, de hadde for vane å sparke spon og dritt oppi der med vilje så vannet måtte byttes på konstant, og sponet ellers i buret ble jo søkkvått når de dultet borti skåla etc. Bare masse ekstraarbeid..

Mayah
19-03-2009, 09:45
Jeg bruker flaske. Men kryper gradestokken en skjeldent gang under 0 i kaninstallen så flaskene fryser bytter jeg ofte til skåler så ikke flaskene skal gå i stykker.

ZakuraRabbit
19-03-2009, 11:52
Jeg syns det er best med flaske. Men som Mayah bytter jeg til skål når det blir under 0 grader. Skjønt da jeg hadde Sasuke inne sist brukte jeg skål, fordi flasken laget så mye bråk XD Desutten er de lette å fylle på da. Søl ble ikke noe problem da, siden jeg ikke brukte særlig med strø. (Bare i dokassen)

Wodahs
08-11-2009, 12:56
er det snakk om kanin som bor ute syntes jeg at skål til og henge på døra var best, og når det var varmt nok hadde jeg alltid en flaske i tilegg.

inne brukte jeg alltid flaske til vann.

til mat brukte jeg ute skål til og henge på døra og inne en såkallt murkopp eller keramikkskåler.

Carina!
30-11-2009, 21:31
Hva syns dere er best? Skål eller flaske?

Selv bruker jeg skål, men det blir så mye høy og sånt oppi der, også søler kaninene masse, så jeg veit ikke helt..!?

Har hatt 3 kaniner, og alle har brukt skål.
Har prøvd med flaske til alle sammen, men de ville ikke bruke flasker, så måtte gå over til skål. Jeg synes det går greit. Blir nå høy oppi der, men så lenge de får i seg vann, så...:)

Kalender 1.des
http://thumbs.dreamstime.com/thumbimg_96/1163102629sEy597.jpg

Ulvejenta
01-12-2009, 20:22
Jeg fant 1.desember bildet ! :D

Fint_Lite
04-12-2009, 22:07
Helt klart flaske

Katie Berenson
08-12-2009, 16:40
Jeg bruker kunn opphengbare skåler og keramikk/tunge glassskåler
når jeg har kull har jeg som regel ett par store flasker med vann sånn at det alltid skal være tilgang på vann, det hender jeg bruker 2 store stjerneskåler på de bur som slike skåler passer til og da bruker jeg ikkje flasker, jeg syns nå skåler er best, for flaske blir det fort slitsommt pluss at de er vanskelig og rengjøre.

Gwin kanin
04-01-2010, 13:23
jeg bruker begge deler jeg :p

Gwin liker ikke skål(skulle ønske han gjorde det!) og Ajax liker ikke flaske(hurra for Ajax som sparer meg for en masse bry nå når vannet fryser)

siden Ajax ikke bruker flasken sin lenger har Gwin tre så da trenger jeg ikke stå en halvtime på badet hver dag for å tineopp flasken hans